onsdag 8 oktober 2008

Gammal gumma...

Blir jag idag, och så känns det också efter 4 nätters uppesittande med världens hosta.

Nu räcker det tycker jag.

Tur att jag inte tänkte ställa till med kalas i dag för det hade inte funkat.

Nu skall jag firas tillsammans med Casandra 20 år den 21 okt.
Hon ville vi skulle ha 80 års kalas!!!!
Bäst och passa på ifall man inte orkar själv till 80.....

Men en otroligt vacker höstdag idag. Vi har 10 grader i skuggan men det matas 75 gradigt 'vatten' ner från solcellerna.

Förresten fick jag höra att min 'Kasimir' har blivit kalenderpojke!
I djurskyddsföreningens kalender, måste med det snaraste inhandla den, fast jag har originalet hemma.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Nick är kalenderpojke i April.
Har varit till Tojes de va mycket kunder där. Såg att dom kostade ca.79.00 och 99.00 går dit imorgon f.m. Ha en fortsatt bra dag.B.

Anonym sa...

grattis inger mvh mri

Anonym sa...

Hej Inger!
STORT GRATTIS (en dag försent)till dig.
Hoppas firandet blir bra på er 80-års fest!
/A

Nellyhulda sa...

Ha, ha Inger jag hittade dig!

Anonym sa...

Nellyhulda kan inte vara någon annan än en nyss hemkommen Kreta resenär! Välkommen till min blogg.

Nellyhulda sa...

Ja tänk vad rätt du har....