onsdag 15 oktober 2008

Lite festmat...



Stekt lax med romsås och kokt potatis blev festmaten i dag när Lennart har kommit på ledigt.

Hade även värmt upp sparris till det hela men den glömde jag att sätta fram, så i morgon kanske vi tar sparrisen till middag!!!

Har tittat på en serie från fyran som heter 'Halv 8 hos mig' Där fyra personer lagar middag till varandra och sedan skall en vinnare röstas fram.

I går kväll var det Valeri som lagade maten och Guuud vad hon påminde om Lilian!!!

I ett trångt litet kök med massor med grejer...

Utseende mässigt och vissa gester, så var hon engelska också och Lilians mamma var ju det och när vi fick se Valeris hem så nu förstår jag att det var Lilians engelska blod som kom fram där med allt plotter men med fina saker!

Jag ringde Anneli och sade att hon måsta kolla på serien.

I morgon kväll är det en flygsteward från första klass som skall få sina gäster att äta gott och trivas, jag tror han kommer att gå med segern...

Inga kommentarer: