onsdag 7 juli 2021

Nu börjar det hända saker...

 

Nu har jag fått bort agrafferna och skinkan såg så bra ut.



Och det firades med prosecco och Sushi.



Nu är det bara musklerna inne i låret som måste arbetas upp i sakta mak. Men är så glad att all smärta är borta.  När det såg så här bra ut och Sverige  har öppnat upp sina gränser och vi har fått våra Coronaintyg så nu är det bara att tuta och köra.


För i morgon startar vi mot stugan på Rönnskär som vi inte varit till på 2 år! Sedan hur jag kommer i och ur båten skall nog gå om jag tar det sakta. Förra gången jag var dit hade jag mitt sjuka knä och ljumske som jag brottades med. Vet knapp hur det känns att vara smärtfi. Och någon Panadol har jag inte tagit på flera veckor, som jag åt minst 4 om dagen förr.


Nu har vi haft en enorm hetta i några veckor och allt börjar bli torrt och gult. Men ikväll kom det ett uppfriskande regn, hittills 7 mm hoppas det fortsätter under natten.


Nu skall jag ta och lägga mig och försöka sova för nog är det lite spännande när man äntligen skall få fara ut och resa. När jag kommer hem efter måndagen så skall jag pina på er bilder från skäret.

Godnatt och ha det bra ni som läser detta...



1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt att du tillfrisknar och kan resa.
/Uppsalaewa