torsdag 1 maj 2014

Skönt med en ruggdag...


 För då fick jag mej till att gräva fram mangeln!

Den låg gömd under en massa juldukar, handdukar och andra dukar och örngott o lite smått o gott.
 Så nu har jag fått allt manglat, hittade även symaskinen så då kom jag mig för att fålla upp ett par byxor. Så jag känner mig riktigt duktig idag, när man får undan sånt som ligger och drar energi av mej för att det borde göras.

Annars har jag min sista 'stilla vecka' och mina planer är mest att läsa, och kolla på mina tre avsnitt som jag har bandat av dom tre musketörerna. Dom planerar jag att se i kväll, då har jag ännu mer undanstökat.
 Nåt cyklande tänker jag inte fara på nu i denna kalla nordan, höll på att frysa ihjäl bara att gå rundan med Sigge.

Planer att tömma min kamera och sätta bilderna i rätta mappar har jag också tänkt få undan.
Så nu bjuder jag på en bild av en gullig grönfink som är så duktig på att plocka frön ur automaten.


Inga kommentarer: