måndag 5 maj 2014

Lite mindre ångest i kroppen...


Har gått och gruvat mej länge, för jag måste köpa några ny långbyxor till mej. Har ett par som jag har gått i ett år i sträck nästan, men dom börjar se för slitna ut.
Men hemma kan jag nog ha dom ännu ett år tror jag?

Nu tog jag mej i kragen och for in till den lilla staden och den enda affär som jag brukar hitta passande byxor till mej.

Ställer mej där och säger hjälp mej!!!

Då fixar hon fram byxor som jag provar och så blev det att två kändes bra så jag tog bägge. Så nu slipper jag ha nån klädångest på ett bra tag


Nu återstår det bara att få fram symaskinen för nu är dom avklippta och uppnålade. Men varför skall jag göra det idag när jag kan göra det i morgon.
Funderar på att skicka det jag klippte bort upp till Umeå och Madde för hon gruvar sig att hon får alltid för korta byxor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha , ja inte är det lätt när man inte innehar de "rätta" måtten. Gruvar mig också för att ut och leta.../Madde