söndag 16 november 2008

Kör försiktigt...

Ni stackare som måste sätta er i bilarna och köra på jobb, ta det försiktigt i morgon!

Var och hämtade Snurran och hennes kläder från Godbyhallen i kväll, och det gick bra

men...
När jag for hem och saktade in över Lemströmskanal så skulle jag gasa på igen
då höll det på att gå på tok. Fick sladd på bilen hamnade över på fel sida, som tur var hade jag inte möte så jag tänkte bara på att inte ratta för mycket, så till slut kom jag på rätt igen.
Fy vad skakis jag blev.

Resten av hemvägen vågade jag knappt gasa, det var tur att jag strax var hemma innan styrfarten hade försvunnit.

så kör försiktigt (och Pernilla! inte gasa så mycket)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken bil hade du då?Jamenar om du körde Isuzun, så förvånar det mig inte alls..Med dom "Allround däcken" som den har.Det är ju bara du o Lennart som vågar köra den ju.. det är skamligt att Lennart låter dig köra omkring med den livsfarliga bilen!!!/petra

Anonym sa...

Me nu var det skåpbilen som jag snurrade med...

Anonym sa...

Ja jag glömmer aldrig då jag hämtade mommo Lea på julaftonen och hon och jag gjorde en nätt liten piruett i uppförsbackan med den där bilen.360 grader!Vet preciiiis hur lätt den är på foten!/Pernilla

Anonym sa...

alltså Isuzun...