torsdag 13 november 2008

Inte mycket att orda om...

Nu är jag framme vid min 'stilla vecka' igen.

Fast denna gång har han sågat till en stor trave med brädor som skall först impregneras och sedan målas två gånger.
Vi har panel fattas på norra väggen som borde få komma upp innan vintern kommer.

Nu ser allt så svart ut, för bonden har plöjt upp alla åkrar runt om mej, så nu försvinner väl mina rådjur för där hittar dom inget att mumsa i.

Och gårdsplan är en enda lervälling som han har bökat med fyllnadsjorden.
Så för mej kunde det få börja snöa och bli -5 grader kallt, så det skulle stelna till lite.

I kväll ser jag fram emot att få se teaterfarsen på stadshuset, den piggar säkert upp oss i mörkret.

I morgon startar jag min lilla transportfirma och transporterar Snurran och hennes kläder ut till Gobymässan.

Och sedan är det bara och vänta på besked från BB att jag har blivit mormor igen.
Har laddat batteriet i kameran, så sedan kommer ni att få se lilla 'Ågust' till lust och leda här misstänker jag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ikväll! Ni var en underbar publik!!! Hoppas ni hade skoj! Tack för rosen!!
/M&D