torsdag 20 november 2008

Första tavelinstallationen...



Nu har vi hängt första tavlan som jag köpt av Pernilla, även masken har hon gjort, den hör ihop med tavlan 'Blå damen' som jag kallar den.
Den blev lite suddig på bilden här på bloggen men inte på bilden i kameran.
Nu vill jag hämta hit resten av våra tavlor som hänger kvar i gamla huset. Men det är viktigt att man hittar rätt plats för tavlan också.
Den här tavlan hade jag planerat att skulle hänga på ett helt annat ställe, men när jag fick hem den kände näää den måste få bli på ett helt annan plats.
Det är sällan det går som man planerar, men det är inte några stora problem om det gäller tavelhängning dom är ju flyttbara.
Nu väntar jag med spänning på morgondagens nätupptagning.
Ifall vi får några ädla fiskar denna gång också, eller om det blir till kattorna.

Inga kommentarer: