torsdag 13 september 2007

Nu blev det roligt

att logga in!
Vilken sötnos du hittade man måste bara le när man ser deras uppsyn. Tänk vad många olika djur man skulle vilja ha: Åsna, papegoja, get, alpacka men åsnan lär jag redan ha,(Lennart) och tjatig som en papegoja är jag själv. Så nu får det räcka på djurfronten ett tag. Fast snart skall jag skaffa min Ragdoll som inte Pernilla visste vad var. Kan berätta att det är en art av samma djur som 'Nilla'. Berit har lovat ställa upp när vi reser bort. För efter 59 + skall vi börja resa mer
så det sååå

Föresten blev det raggmunkar med bacon idag mmmmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
herregud, morsan e bloggare...ja inget förvånar längre.hörde igår en karl som berättade att det forskas i "inbyggda telefoner"som ska opereras in i typ huvet,o som man sen ska styra med hjärnan...sjukt va?men det tyckte nog pigorna i sina stugor oxå för 100 år sen när man talade om glödlampor o telefoner..el fanns dom då redan kanske...TO DEE!

mommo sa...

Hoppsan, är det så unikt att du jämför mej och mitt bloggande med pigor för hundra år sen.
Men jag känner mej otroligt inne..
Börja du oxså Petra
Ett nytt sätt att komunicera, när ingen har tid att träffas