fredag 21 september 2007

ett dilemma igen

att jag alltid trycker för snabbt på fel knapp!

Men nu till mitt dilemma, har sparat alla Hundsport tidningar sedan 1986 det blir 12 x 21=252 st om jag räknat rätt. Vad skall jag göra med dem?

Antar att jag måste slänga dem, tror knappast att något bibliotek vill ha dem. Det står om olika rasspecial i alla tidningar men nu förtiden om man vill kolla en speciell ras är det bara att knappa på datorn så flödar det av information.

Nu gäller det bara att blunda och slänga brrrr. Men jag får väl göra det i omgångar och ta med Ålandstidningar att gömma över dom i containern. För om dom syns anar hela Kockobacka att det är mina. Lättare blir det att slänga Lennarts Illustrerad vetenskap och alla hans PC Hemma tidningar.

Jag sov dåligt i natt när jag började grubbla men nu kanske jag inte kan sova alls. Men kanske jag kunde använda dem som täcke en sista gång. Mamma sade alltid att bara man hade en tidning över sig när man sov så frös man inte. Guud vad varmt jag kommer att ha i natt...

1 kommentar:

cassie sa...

du kommer säkert aldrig att läsa dem igen, så det är onödigt att spara! släng.