söndag 16 september 2007

En katastrof

Blev pizzorna idag. Fick Lennart med mig efter en lång arbetsdag till Fantasia. Först var det lång väntetid sade dom och när pizzorna äntligen kom så såg dom oaptitliga ut!

På Lennarts bussola låg alla räkor i en hög på ena sidan och inget på den andra, ena kanten var invikt och bränt i kanterna. Min Oklahoma var löken i så stora bitar så dom hade knappast använt kniv när dom skivade den...

Men Sigge blev glad för det blev mycket pizza hem till honom. Nu tar det länge innan jag går dit, (så du vet Lilian)

men annars har dagen avlöpt bra, vi jobbade på bygget så både spikar och målfärg tog slut. Så det blir tidigt in i morgon och hämta hem material och hoppas att det inte regnar i morgon.

go kväll på Er....

4 kommentarer:

cassie sa...

men gu hur kunna det vara sådär? Nya bagare kanske..

mommo sa...

Japp, jag har aldrig sett dem förut, och vill inte se dem fler gånger....

Anonym sa...

ja Markus e ju pappaledig...så därav kvaliten på pizzorna..
dessutom är dom alltid 2 st nuförtiden.Markus jobbade typ alltid ensam, för han är bäst helt enkelt!måste ju skryta lite om svågern min../petra

Anonym sa...

Ja eftersom svågern är släkt med Pålle så måste han ju vara bra! Man har ju ätit Pålles mat nångång...slurp!