onsdag 19 september 2007

Hönstiden är förbi




För nu i kväll åkte Tindra och Fjolnir till den 'gyllene vaglan' Det var mycket ledsamt för jag har haft Tindra i 9 år och Fjolnir i 6 år.Men dom hade inget kul och gå där ensamma och kallt skulle det bli till vintern med bara två.




När jag läste Pernillas blogg att Pluto stod i anus så förstod jag varför jag hade bestämt mig för att ta bort dem. Och även varför jag har drömt att jag är arg fast jag inte har nån orsak.


När ändrar planeterna det till det bättre???




I kväll far Lennart på jobb efter 4 veckors ledighet, jippiie! Hur skall jag hinna komma ifatt mig själv på 6 dagar. En dag vill jag bara slappa och spela betapet. Det skall jag.


Men sen skall jag byka, stryka, städa, klistra o limma, plocka bort alla gamla blommor från gården, klippa gräset, städa ur hönshuset, måla bräder och såga ved........ och pyssla om Reykur

1 kommentar:

cassie sa...

gudars va gamla de såg ut! De hade nog ett bra liv och nu fick de avsluta det tillsammans :)