söndag 13 juni 2021

Nu är jag redo!

 Bara min dubbeldusch i kväll och i morgonbitti, o dricka mina två sista kaloridrycker som är lite nytt för mej. dom skall göra att man skall må bra både före och efter operationen.

Halv åtta i morgon skall jag infinna mej på kirran. Så nu har jag gått runt och vattnat och pratat med mina blommor, så jag tror nog dom klarar sej någon dag utan mej. Får väl ringa hem och nojsa med mannen för jag tror inte man får ha honom på besök.

Igår var jag och tog ett covid-19 test det skulle komma svar på telefonen men än har inget kommit, så antagligen var det inget att bry sig om.



Här är min fina Mårbacka som överlevde vintern. Den får nog stå i uterummet än så länge är rädd att den blåser av eller regnar bort.



Blåmesungarna har nog flyttat när jag kommer hem. Talgoxens ungar fick jag inget bra foto av men dom är mycket mörkare och en vecka yngre, så dom är nog kvar tills jag kommer hem. Troligtvis på onsdag om allt går som beräknat.

Så det var allt för nu som dom brukar säga på tv...

Inga kommentarer: