söndag 29 september 2019

Så har det gått en dryg vecka...


sedan jag senast bloggade.

Nu har jag fasat ut med morfinet men knäet tyckte inte om det, för det värker och molar på ändå. Dom där ynkliga panadoltabletter hjälper inte mycket. Nätterna är värst, ännu kan jag bara sova på rygg och det är enelverande när man är van att fara runt som en vispel i sängen nattetid.

Men men, det går sakta framåt ändå, stygnen har jag fått bort, men det hade inte läkts så bra eftersom han slarvade när han stansade ihop såret, inte kant mot kant. Så jag skall dit på onsdag på sårkontroll.
Till en fysioterapeut har jag varit och alla vinklar och böjningar var bra. Men jag skulle ta det lugnt ett tag framåt var hans råd.

Blivit så pass pigg så jag har stickat mitt första par dragspelssocka för denna höst, andra paret på gång.




 Det bästa av allt var att denna vackra morgon for vi ut med nätet



Så ikväll skall vi ta upp det och jag hoppas på att gösen gått till nu.



Så har jag provat på lite stavpromenader i sakta mak och såg att vårt vildäppelträd har rikligt med äpplen till rådjuren  höst.

Inga kommentarer: