fredag 5 april 2019

Eländet fortsätter...


Måste uppsöka sjukhuset där det blev ultraljud för att utesluta blodpropp i vaden, och inte var det slemsäcken bakom knävecket som spruckigt heller. Så blev det röntgen av knäet och där såg läkaren att det fanns artros där. Men det visste jag sedan tidigare. Hon visade bilden av förra knäet som jag bytte knäled 2010, den var mycket mer nedsliten än den här. Så jag hoppas smärtorna skall gå över, men än sitter dom i, Vi hyrde en rullstol som jag rullar på med här hemma för att knäet skall få vila.
För tjockt och svullet är det än...



Jag som skulle börja träna upp flåset inför resan till Italien i slutet av april. Nu hoppas jag bara att smärtan går över innan vi reser ner.


Så gick isen i lördags!



Men vinden friskade i och så mitt knä, så näten måste vänta. Hoppas fiskarna simmar kar och väntar på mej.

Inga kommentarer: