tisdag 16 juli 2013

Jag lär mej nåt nytt varje vecka...

Sen får vi se om det hålls där!

I kväll när jag tog min runda och jag satte på gps och cyklade iväg. Så när jag kom hem och hittade en karta över rutten så fattar jag varför det har blivit mindre km med gps än förr med mätaren på cykeln.
För det tar ett tag innan gps hittar mej. Så härefter skall den på 10 minuter innan avfärd.
 Så idag när den visade 11,8 så är det nog 12,8 det skall vara. Som ni ser på bilden är ju inte start och mål på samma ställe.

Men idag tog jag det lugnt hade just ätit en god blomkålssoppa som jag ville att skulle vara kvar där nere. och nu under Allsången skall jag äta upp mina ärter för jag är en ärtoman!

Skulle jag fara ut och cykla i morgon så skulle jag nog drivas fram med samma som Gracen, nämligen gas...


Sigge plutten blev besviken när kvällsrundan uteblir.
Men jag ork int!

Inga kommentarer: