onsdag 10 juli 2013

14 stilla veckor kvar...

I dag gick 'mannen' på jobb och nu har han börjat räkna ner.
Nu har han fjorton arbetsveckor kvar tills han får njuta pension.

Han skall jobba ännu en vecka i juli och sedan semester hela augusti.

Efter att jag skjutsat han på jobb så kände jag för att det var dags att lufta Karin o mej.
Så vi tog våran 12 km runda. Det kändes att man varit lite mer i stillhet för jag fick flåsa på bra uppför backorna.
Och 'peppar peppar' idag har det känts bra i foten så här bra har det inte känts på ett år. Hoppas det bara håller i sig nu och har svängt till det bättre. Har nog börjat misströsta ibland. Men jag skall ta kvällsrundan med Sigge och känna efter ordentligt.

Och så när jag får min 'stilla vecka' brukar jag festa till det med Sushi
Så även idag. Lennart gillar inte det så han lider ingen nöd att han inte får dela detta goda med mej.

Nu skall jag gå med Sigge och skaka ner dom där risbollarna...

Inga kommentarer: