onsdag 21 juli 2010

Vilken lyx...

Skjutsade Lennart på jobb idag och när jag körde hem med min nya bil så var det bara att trycka till på en liten fjärrkontroll en bit före huset och vips så for garageporten upp, så det var bara att köra in bilen.
För inne måste bilen stå att inte nån fågel bajsar på den.

Mindre lyxigt är fiskenätet som jag försöker rengöra. Vi fick en hel sjögräsmatta i det uppe på stugan, där hade vi inte tid att ta vara på det just då. Så nu tänkte jag ta tag i det. Men fy tusan nu har jag fått en knut på nätet som jag inte får upp. Undrar hur detta gått till?

Men men det är väl bara att bryta i hop och sedan gå in efter saxen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller släpp datorn medan du knyter upp knuten...verkar svårt att blogga och rensa nät samtidigt...;) /Pernilla

Louise sa...

Ja, knuten kan då inte ha blivit till då näten drogs upp i alla fall, så lugn och fin kväll som det var... Lycka till med rengöringen!