lördag 17 juli 2010

Kan det bli bättre?






Än att sitta med denna utsikt på kvällen och spela kort?
På vår ny reparerade brygga...
Nu har vi varit på Rönnskär i en vecka i en hetta som nästan var outhärdlig, tack och lov att man kunde ta båten ut när det blev för varmt.
Fast jag försökte skydda mej från solen så fick jag ändå stora blåsor på läpparna som känns som köttiga sår. Hade läppstift mot solen men inte hjälpte det inte. Röd i ansiktet som en kokt kräfta blev jag också.
Kanske man får börja gå klädd i 'burka'?
Nu blir det att sitta inne med elfläkten riktad mot mig och försöka ta en cykeltur när solen har gått ner...

2 kommentarer:

Louise sa...

Oj, vad härligt vi har det! Hoppas hemresan gick bra trots värmen. här var riktigt hett. Vi fortsätter att ha lika sköna dagar ett tag till!

Anonym sa...

Ja, hemresan gick bättre än jag väntat mig i hettan. När vi kom på åländsk mark då först började katten bli orolig. Njut på ni ett tag till....