söndag 20 juni 2010

Vilket bröllop!

Jag satt klistrad framför tvn från halv 4 till långt över ett på natten.

Att dom orkade!!! Tänk dom log och såg lyckliga ut hela tiden.

Och alla kungliga som man kunde spana in, endel av dom var riktiga kråkskrämmor ;-)
Man kom dom riktigt nära. När jag såg Märta Louise så såg jag att hennes mage putade så få se om hon väntar barn, det tror jag. Ari ger sig väl inte förren han får en son.

Nu får vi hoppas att första arvtagaren tittar ut i mars nästa år.

Ja, se det blev en förtrollande kväll...

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv såg jag mitt gudbarn som sjunger i Adolf fredriks flickkör flera ggr - de sjöng vid ingången till kyrkan så Mathilda har alltså stått en meter från alla de fina klänningarna och även kronprinsessan själv..lyxigt!
/A (som är nöjd över moderna tider när man kan titta på det man missat på svt play..)