tisdag 22 juni 2010

I morgon kommer Lennart att få hjärtsnörp...




Alla borden har varit fullbelamrade av verktyg och en massa andra grejor!
Nu har jag hållit på i tre dagar och hitta andra platser att förvara sakerna på.
När han ser det här så kommer han att gripas av panik för nu vet han inte ens var hammaren är.
Han har ingen aning om att jag har gjort detta.
men nu är det bara för han att hjälpa mig att bära ut bord, svetsar och sågar.
För vart jag än såg så såg jag en såg....
Sedan kan han sätta igång och spackla klart, har varit omöjligt att spackla med allt detta runt väggarna. Helt tomt skall det vara innan det slipas och målas.
Sedan hoppas jag att det nästan bara skall rymma två bilar där inne...
Drömma kan man ju!

2 kommentarer:

pålle sa...

Stackarn, han kommer inte att hitta någonting numera. Du får gärna komma och fixa mitt garage också (du får bara inte kasta något utan mitt godkännande!!!)

mommo sa...

Han har inte hittat nåt förrut heller, det är jag som fått gått o letat i röran...