onsdag 22 juli 2009

Packat och klart!

Nästan i alla fall, alla kylvaror åker ner först i morgon bitti.

Vad man släpar med sig, jag tar allt hemmifrån nu för jag vill inte handla och lämna djuren i en het bil fast jag vet att allt är billigare i Sverige.
Men jag kan inte låta djuren lida i en het bil..

Och det blir en hel del när vi skall bjuda på kalas där uppe.

Så nu blir det tyst en dryg vecka på den här bloggen.

Skall avprogrammera mig nu från bloggar o spel, nu blir det att lägga patiens för hand...

Så skall vi försöka se om vi får nåt i garnen däruppe för här hemma så har fisken gått och gömt sig.

Ha ett bra slut på julimånad, för snart är hösten här...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra semester och resa. Gratulera Lennart på förhand.Hoppas vädrets makter visar sig från den vackra sidan./B.G.

cassie sa...

bai bai mohmoh! Tänk att du är gift med en 60 åring..