söndag 12 juli 2009

Inget nytt under solen i Söderby...

Här har det inte hänt så mycket, annat än att vinden började avta så nu i kväll har vi lagt garnen i sjön.

Även ett trassligt flundernät lade vi ut, Lennart skulle ha det i sjön med allt våld men jag tror nog inte det blir så mycket flundror i det.

Hoppas det gåt bättre med siknätet men inte förren i morgon vet vi det.

Annars har vi spikat på i vårt uterum nu är det två fönster kvar att göra klara.

Men nu skall jag fortsätta med in 'cube crash' som jag inte kan få nog av...

6 kommentarer:

catti sa...

hej inger jag hittade till din blogg!!! jag skulle googla på maria åbonde för jag har tappat hennes hemsides adress och då kom din bloggadress upp, från det du skrev om matchshowen att Kurtan vann med Sandra.
Vad kul att du bloggar så mkt, nu ska jag läsa precis allt du gör:) nej jag skoja men ska absolut läsa ngn gång

ser ju här att allt är bra med er. jag själv har varit i alfta och ställt ut njuffen i helgen o han tog sitt första cert och blev bim så jag är jätteglad i dag.ha det bra /Catti

Anonym sa...

Välkommen hit du med Cattis...

Anonym sa...

Jag har nytt personligt rekord idag 89910! Gitta

Anonym sa...

Mitt rekord sen i går kväll 95275 håller gumman på avstånd..

Anonym sa...

Grrrr, och jag som bara har kommit till 70940!! Sitter ni länge och grubblar hur ni skall klicka?
Jag kör hårt o fort jag...

Anonym sa...

Nja på slutet måste vi nog fundra litet vad som lönar sig att klicka på! Men för det mesta orkar man inte fundera alltför mycket!