lördag 14 maj 2016

Blir sent inatt igen...


För jag bara måste vara vaken när röstningen börjar. Den tycker jag är mest spännande. Fast det är sånt gap och skrik i många låtar så det går väl inte att somna till.

Jag hoppas det går bra för ungdomarna! Sverige och Belgien håller jag på. Men vet nog att antingen Spanien, Australien eller Frankrike vinner.  Inatt så vet vi...

Annars händer det väl inte så mycket just nu och det är bra det för resten av året håller vi på bokar oss resor både norr och söderut.

Nu i början på juni har vi hyrt en kanalbåt som vi skall köra Glasgow-Edinbourgh i en vecka. Kommer att bli så spännande.

Så måste vi också vara på stugan i Söderhamn. Så har jag en önskan att vi skall fara upp till Nordkap i juli med husbilen. Augusti är det kusinträff i Sverige några dagar. September vill mannen att vi skall ta oss ner till Gibraltar via Schweiz- Italien-Spanien och så hem igen.

Så till sist några dagar i Lissabon i oktober. Det är tufft att vara en pigg pensionär...

Till sist bjuder jag på några djurbilder som finns runt mej.


Den här bocken går just nu utanför mitt fönster, man ser att han håller på tappar sin vinterpäls.



Den här blåmesen har börjat ruva på sina 12 ägg i holken ovanför våra garageportar.



Så mina svanungar från i fjol, som håller mest till nere vi min strand.

Inga kommentarer: