måndag 23 juni 2014

Nu är jag hemma igen...

Vi åkte hem en dag tidigare än vi tänkt oss. För det blåste och blåste hela tiden, ibland kom det en skur men dom var snabbt övergående.

MEN nu när vi kom hem så blåser det inte men det verkar regna konstant. Så nu har jag gjort eld i pannan för att få varmvatten och så eldar jag i köksspisen för att få upp värmen inne. Det är nog en junimånad man kommer att minnas det här.

Fast så brukar det vara, efter en varm vinter så blir det en kall och blöt sommar. Nu skall jag visa min midsommar i lite bilder och då ser ni att vi hade ganska bra där ändå...

Här slänger sig Casper i sjön på midsommaraftonsdagen. Även Olivia och Arvid tog sig ett dopp.
12 grader i vattnet och 12 grader i luften.
Långbordet var uppdukat inomhus detta år.
Vi var 14 personer, tur att vissa har lite större rum som vi kunde rymmas alla i.

Efter det blev det stångresning, korvgrillning och kaffe och allsång i tullstugan där öborna samlades.
På söndagen såg det ut så här! Så då gjorde vi som alla andra packade ihop och surfade in mot land...

Inga kommentarer: