tisdag 16 juli 2019

Jobbiga dagar igen...


Fast nu är det mest hungern som sliter i mina tarmar!
 I morgon skall jag göra en kapsel-endoskopi, svälja en kapsel som sedan skall filma min tunntarm medan den passerar där. Skall gå med ett bälte runt midjan som skall ta emot bilderna och en handväska som också hör till utrustningen.
Hoppas tarmen ser frisk ut och hittar dom nåt hoppas jag dom kan fixa till det.

Så igår skulle jag äta lätt mat som kokt höna, kokt fisk och vitt bröd, inget av det gillar jag så då blev det detta till lunch.



En kyckling nudelsoppa som jag tillsatte ett grillat broilerlår, så blev det kokt och räckte även till mannen..



Middagen blev räkor på vitt bröd och en liten smakförhöjare blev remouladsås, men bara lite. Mannen fick en ordentlig räkmacka med ägg och majonnäs på.



Nu idag får jag bara dricka, så lunchen och middagen blev en mugg buljong och saft, däremellan mycket vatten skulle jag dricka Men från kl.24.00 i natt är det slut smuttat. Klockan 08.00 skall jag infinna mej på sjukhuset. Så kommer jag att få vänta till efter tolv i morgon innan jag får inta en lätt lunch. Nåja bara 17 timmar kvar.


Tack Madde för din hälsning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, stackars dig vad du har gått igenom . Hoppas du är på bättringsvägen nu och att de hittat vad som felas dig och du har fått hjälp
/Helena