måndag 12 maj 2008

TV tittande...

Har det inte blivit mycket av på sista tiden.

Fredags såg jag på 'Så skall det Låta' och en gammal långfilm som jag sett tidigare,
Men sedan dess har jag inte sett på TV.

Undrar om man skulle strunta i den, fram till Meodifestivalen?
Vet inte ens när den skall gå av stapeln. Men jag tror nu i maj nångång.

Inte ens Lennart orkar med den, bara nån ishockeymatch sent på kvällen när jag skall sova!!!!

Skall bli skönt när han får ett eget tvrum en bra bit bort från sovrummet. Fast nu är man så trött så jag somnar ändå av ishockey-slamret.

Lennarts ben är det inget vidare med. Tänkte nästan skjutsa honom till akuten idag men det gick han inte med på. Mera värkmedicin tog han i stället, men han måste ta det lite lugnare.
Så han stod och monterade ihop alla köksskåpsstommar istället.

Men tyvärr kan vi inte sätta dem på plats för vi har glömt att köpa fötterna till dem.

Men hoppas vi hinner till Uppsala och komplettera innan han går på jobb och NUU närmar det sig. Knappt en vecka kvar vart tog tiden vägen???

2 kommentarer:

Anonym sa...

retsamt sånt där..7petra

Anonym sa...

vet en hund jag, som blev livrädd varje gång det var dags förhockey-VM och husse bänkade sig framför TV:n för hundstackarn var inte van att se sin husse gapa och ropa på det sättet över finnarnas ev. målskott eller förluster, då sprang hunden till skogs. -Anki på skäret