torsdag 15 maj 2008

Nu är dom hittade

Soffan och sängarna.

Det var i första affären och säkert det första jag såg, för sån är jag!

Och jag tror vi är ganska överens om det.
Jag gav Lennart en chans och gick och kollade en affär till men där blev det blaha blaha...
Så det första får det bli, inget hattande hit och dit.

Jag skall ha en ställbar säng men det vill inte Lennart ha. Gud, vad jag roligt jag kommer att ha, åka upp och ner och kolla på honom från ovan.
Det kanske slutar att vi ligger i samma säng och åker upp o ner...
Vilket vackert sängöverkast jag såg också grön sammet som skimrade i svart. Men det får förbli en dröm, såg framför mig hur Sigge låg och rullade i det. Det skulle inte gå an.

Soffan är en sån där modern sak med divan, den är stor och rymlig och skön att sitta eller halvligga i.

Så nu skall vi bara komma överens om storbildstvn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ar kul att du får shoppa loss fast det gor ont i lennarts pung! /pålle

Anonym sa...

Ja han kvider....

Anonym sa...

Ja din pung ömmar det aldrig i..
Alltså penningpungen=)fast du har en fru som gillar shopping!
"Shopping, shopping" som vår thaichaufför skratta o sa, när han körde oss från ena shopping stället till det andra i Thailand!/frun