måndag 5 maj 2008

Mycket händer

Men inte så mycket att skriva om!

Vi håller på lägger köksgolvet och vi är nöjda och det är huvudsaken.
Skitsnyggt blir det med en kompassros mitt i härligheten.

Största jobbet blir nog att foga och fukta och fukta igen och till slut tvätta det ett antal gånger.

Har haft mitt gevär till försäljning 'Tikka Koski Bock' som det heter...
Nu har det blivit sålt och nu skall jag skjuta fåglar med en tubkikare i stället.

Men nu tycker Lennart att jag inte måste köpa en kikare för alla pengar, känns det igen?
Men en jäkla bra kikare skall jag införskaffa så jag ser pålägget på smörgåsen hos dom andra på andra sidan viken!!!

Men oj, det är ju fåglar jag skall kika på.

I går kväll sprang en räv över åkern här hemma och nu står två tranor och trumpetar på åkern så myket att kika på kan det bli.

Är man född nyfiken som jag så gäller bara en bra kikare.

Inga kommentarer: