torsdag 1 maj 2008

Nu är det officiellt!

Att jag skall bli mormor för sjätte gången!!!

Petra har gått ut med det på sin blogg även bild på magen, så jag måste bara få berätta det på min blogg också!

I mitten på november kommer det att ske om allt går bra.
Tänk, två döttrar och sex barnbarn det är bra utdelning det!

Annars så flödar min Feng Shi för fullt nu. Fick allt uppeldat som jag ville, det var en härlig kväll igår solen gassade, så man är som en kokt kräfta.

Och idag fortsatte vi med att röja upp piren och fick allt ris uppeldat + litet till idag.

Måste bara få förmedla en vits om hur starka vi kvinnor är:


Har du tänkt på alla gånger vi blivit nertryckta av män
för att de menar att vi är det svagaste könet?

Men hör här:
Vi kan blöda en vecka utan att dö
vi kan ge mjölk utan att äta gräs,
blir våta utan att röra vatten
och vi kan få benlöst kött att stå!

Hur många män kan det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så roligt med tillökning, man blir allt lite sotis. /Anki