söndag 16 mars 2014

Jag säger det med lite bilder idag!


Kanske lite väl uppkäftigt av oss att ta fram några sommarmöbler! Men just då sken solen å rart.

Hoppas dom dagarna kommer åter...










Även tulpanerna har börjat titta upp ur marken.














Nu gäller det att hålla rådjuren  med sin mat så jag får ha tulpanerna i fred. Fick inte alla 8 rådjur att posera på samma bild i kväll.











Båda örnarna som gjorde ett besök idag fick jag med på samma bild. Dom var och åt upp gammalt fiskrens.












Även dessa två turturduvor fick jag med på samma bild. Dom övernattade i vår gäststuga men nu har dom styrt kosan till Stockholm igen.
Inkommande helg skall dom skida i Vemdalen.


Så det var det som har hänt denna helg, förutom en massa skidtävlingar så har jag mest läst. Nu skall jag gå och baka ut mina morotsemlor, för det blev slut på dem dessa dagar, dom smakade bra tydligen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Inger klockan har inte flyttats fram ännu!!!

Anonym sa...

Jo lite för fort går min klocka. Tog 'bara' fram två stolar och ett bord...