fredag 22 juli 2011

Vinbärsbusken plockad!

Med hjälp av Neo som stod mellan mina fötter hela tiden och kollade att jag inte lämnade ett bär.
Men bären var små, inte alls som jag mindes mina farmors vinbärsbuskar med stora kraftiga klasar i tusentals. Men så tömde hon pisspottan där varje morgon också.


Nu skall jag ha Neo här några dagar medans 'ungdomen rasar'  som förra kärringen sade när hon dansade omkull. Rock Off börjar i kväll så nu är det folk på stan. Var in en sväng och herre gud vad bilar det var och även båtar om skulle genom kanalen. Kändes som man var mitt i Stockholmsrusningen ;-)



Tur att man får hålla sig hemma och sitta i skuggan där det fläktar. Och tur är att det fläktar, för just nu var det 30 grader i skuggan...

1 kommentar:

cassie sa...

Åååh mitt lilla gull, tack än en gång!