fredag 1 juli 2011

Änteligen är den på vattnet...


Och rysligt smidigt och bra gick det med kranbilen, när den äntligen kom!
Jag vägrade att låta Lennart köra ner den själv för det klarar inte mina nerver av längre.
 Bra gick det tills vi skulle köra motorn då är det plötsligt lite packningar som skall bytas, får väl hoppas dom finns att få tag på i morgon.
En väldigt vacker kväll är det, vi for ut en sväng med lillbåten istället, det är nästan för varmt att vara på landbacken och vid Norrbybrygga tror jag alla Lemlands ungar under 15 år var, även Jann och Mirke träffade jag där.
Just då önskade jag att få dra tiden tillbaka när Casper o Conrad var där och hoppade tills dom var blå. Åtminstonde Conrad blev först blåfrusen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle ni köpa packningar från Dax hoppas jag ni han dit idag, annars är det nog försent, tyvärr.