måndag 4 juli 2011

Mitt smultronställe...

Har väl aldrig i mitt liv plockat så mycket smultron i vuxen ålder som jag gjorde i morse. Ute på piren ner mot sjön har det alltid växt så mycket sly men nu dom senare åren har vi hållit efter det och så har smultrorna fått en chans att breda ut sig. Så i kväll efter ridlektionen så skall här smaskas smultron!

Premiär turen blev först idag för det skall hugga emot ett tag också. Nu tog vi oss till staden och tankade upp och så gick jag upp och handlade mat och på vägen ner gjorde jag ännu en premiär, nämligen köpte oss en varsin hamburgare från korvgörans som vi satt i båten och intog. Men inte var jag imponerad, kändes mest som bukfylla. Och det var bra det, då blir jag inte nån stammis där, tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni har kvar båten ett tag till, skulle vara kul att åka med!
/ Monika

Anonym sa...

Ja det tror jag säkert vi har. Ser fram emot den turen...