måndag 2 januari 2017

God fortsättning...

Ja nu är vi inne på år 2017. 
Tänk vad tiden går. Man får vara glad så länge man orkar hänga med.
Vi hade vi tänkt elda upp en rishög och gallra lite i skogen.
Men se det sket sig. Vattnet kom upp och så blev det is där. Så nu är det bara att vänta på våren.



Så måste jag få visa min fina julgran, som jag är nöjd med. Den varken barrar eller dricker vatten. Och aldrig har katten försökt klättra i den. Men snart är det dags att klä av den.


Så har jag fått en ny mani! är ju lite spelgalen. Men tack och lov aldrig med pengar. Vet inte hur många år jag spelat mahjong på fb säkert 7- år. Wordfeud eller Betapet som det hette när jag började det var 2006. Det vet jag, fast nu har jag fått över till Wordfeud. Där spelar jag med i en serie i Sverige. Blir tilldelad 11 spelare var tredje vecka. Och som inte det skulle räcka så spelar jag under Lennarts namn och på hans platta också.

Men nu har jag börjat pussla också på datorn. Sitter och stirrar så ögonen blöder.


Fast man måste inte alltid ta 300 bitars. Varje morgon så spelar jag dagens pussel. Det är ett litet pussel som tar ca 5-6 minuter. Vill ni prova så är adressen dit Spela.se och så heter det 'pussel helt enkelt'

Nå det här är nog övergående, för sedan när solen återvänder vill man nog vara ute och röra på sig.

Inga kommentarer: